24 Erzincanspor’da hedef net: Şampiyonluk! Yönetim, transfer, sponsor ve altyapı hamleleriyle yeni sezon öncesi güçlü bir yapılanmanın startını verdi.
24 Erzincanspor yönetimi, kulübün geleceğine ilişkin önemli mesajlar verdi. Vedat Çimen Tesisleri’nde düzenlenen basın toplantısında Asbaşkan Cenk Hakan Çelik, Genel Sekreter Rıfkı Erdem ile Altyapı Sorumluları Selçuk Satıroğlu ve Serkan Köse; yeni sezon planlaması, teknik direktör süreci, transfer çalışmaları, mali yapı ve altyapı projeleri hakkında kapsamlı açıklamalarda bulundu.
Toplantıda birlik ve beraberlik vurgusu ön plana çıkarken, yönetim cephesinden “şampiyonluk” hedefi net şekilde dile getirildi.
“AİDATLAR DÜZENLİ ÖDENMELİ”
Asbaşkan Cenk Hakan Çelik, kulübün mali ve idari yapısının güçlenmesi adına üyelik aidatlarının önemine dikkat çekti. Çelik, tüm üyelerin 30 Eylül 2026 tarihine kadar aidat ödemelerini tamamlamalarını isteyerek, aidatlarını yatıran üyelerin kulübün karar mekanizmalarında aktif şekilde yer almaya devam edeceğini söyledi.
Kulübün geleceği açısından önemli bir sürecin başladığını belirten Çelik, 31 Mayıs’ta Tüzük Tadil Kongresi gerçekleştirileceğini açıkladı. Kongrede kulübün daha çağdaş, sürdürülebilir ve güçlü bir yapıya kavuşması adına çeşitli değişikliklerin üyelerin onayına sunulacağı ifade edildi.
TEKNİK DİREKTÖR İÇİN YOĞUN MESAİ
Basın mensuplarının teknik direktör sorusunu yanıtlayan Çelik, mevcut teknik direktör Ahmet Yıldırım ile görüşmelerin sürdüğünü belirterek, İstanbul’da yeni bir görüşme yapılacağını söyledi. Yönetim, kulüp için en doğru kararın verileceğini ifade etti.
Altyapı Sorumlusu Selçuk Satıroğlu ise yeni teknik adamın “şampiyon bir hoca” olacağını belirterek, özellikle İstanbul ayağında yoğun görüşmeler yürütüldüğünü kaydetti.
TRANSFERDE “ÇİLEK” VE GENÇLİK OPERASYONU
Yeni sezon için transfer çalışmalarının başladığını açıklayan yönetim, mali disiplini bozmayacak ancak iddialı bir kadro kurulacağını vurguladı.
Selçuk Satıroğlu, her mevki için alternatifli oyuncu listeleri hazırlandığını ve yaklaşık 10 gündür görüşmelerin sürdüğünü belirtti. Yönetim ayrıca 18-20 yaş aralığında, milli takım seviyelerinde forma giymiş 14 genç futbolcuyla temas halinde olduklarını açıkladı.
Kulübün hem sportif başarı hem de oyuncu yetiştirerek ekonomik gelir elde etme hedefi doğrultusunda hareket ettiği ifade edildi. Yönetim, “çilek transferler” ve sürpriz isimler üzerinde de çalışıldığını duyurdu.

SPONSOR AÇIKLAMASI YAKINDA
Toplantıda sponsor konusu da gündeme geldi. Asbaşkan Çelik, sponsorluk görüşmelerinin sürdüğünü belirterek, detayların Kulüp Başkanı Alaattin Yavuz tarafından kısa süre içerisinde açıklanacağını söyledi. Statta geniş katılımlı bir tanıtım programı düzenlenmesinin planlandığı ifade edildi.
“DOĞU ANADOLU BÖLGE AKADEMİSİ” GELİYOR
Toplantının en dikkat çeken başlıklarından biri ise altyapı yapılanması oldu. Selçuk Satıroğlu, sadece sponsor desteğiyle sürdürülebilir başarı sağlanamayacağını belirterek, kulübün akademi sistemini güçlendirmek için kapsamlı bir proje hazırladıklarını açıkladı.
Yeni yapılanmanın adının “Doğu Anadolu Bölge Akademisi” olacağını belirten Satıroğlu, yalnızca Erzincan’dan değil çevre illerden de yetenekli futbolcuların sisteme dahil edileceğini söyledi.
14-15-16-17 yaş kategorilerinde akademi yapılanması kurulacağını ifade eden Satıroğlu, futbol okullarının da hızla yaygınlaştırılacağını kaydetti.
İSTANBUL VE İLÇELERDE FUTBOL OKULLARI AÇILACAK
Yönetim, ilk etapta İstanbul Maltepe’de Erzincanspor Futbol Okulu açılacağını duyurdu. Hedefin yıl içerisinde bu sayıyı beşe çıkarmak olduğu belirtildi.
Erzincan’da ise ilk futbol okulunun 19 Mayıs’ta Çayırlı ilçesinde açılacağı açıklandı. Daha sonra diğer ilçelerde de futbol okullarının hayata geçirileceği belirtildi.
Satıroğlu, İstanbul’un futbolcu havuzu açısından büyük önem taşıdığına dikkat çekerek, birkaç yıl içerisinde Erzincanspor’un altyapı anlamında önemli bir üretim merkezi haline geleceğini ifade etti.
“İLK HEDEF TAKIMI ÜST LİGE TAŞIMAK”
Kadın futbolu ve farklı branşlar hakkında gelen sorulara da yanıt veren yönetim, ilerleyen süreçte farklı spor branşlarında faaliyet göstermeyi hedeflediklerini ancak şu an için tüm odaklarının futbol takımını üst lige taşımak olduğunu belirtti.
Toplantının sonunda yönetim, yeni sezonda güçlü bir yapılanma ile şampiyonluk mücadelesi vereceklerinin mesajını verdi.

