Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Erzincan Fen Lisesi Bilim Zirvesine Damga Vurdu

Erzurum Teknik Üniversitesi Fen Fakültesi ev sahipliğinde düzenlenen “3. Ulusal

Erzurum Teknik Üniversitesi Fen Fakültesi ev sahipliğinde düzenlenen “3. Ulusal Fen Liseleri Sempozyumu”na Erzincan Fen Lisesi damgasını vurdu. Genç bilim insanları, emeklerinin karşılığını 3 ayrı kategoride aldıkları ödüllerle taçlandırdı.

Erzurum Teknik Üniversitesi Fen Fakültesi öncülüğünde bu yıl 3’üncüsü düzenlenen Ulusal Fen Liseleri Sempozyumu’nda Erzincan Fen Lisesi öğrencileri okullarını başarıyla temsil etti. Sempozyuma katılan öğrenciler, hazırladıkları sözlü ve poster sunumlarıyla büyük beğeni topladı. Danışmanlığını biyoloji öğretmeni Dr. Tuğba Atıcı’nın üstlendiği, 11 öğrenciden oluşan Erzincan Fen Lisesi ekibi toplam 7 farklı sunum gerçekleştirdi.

Genç bilim insanları, emeklerinin karşılığını aldıkları ödüllerle taçlandırdı. Sempozyumda “En İyi Sunum Birincilik Ödülü”nü Utku Altunkuyu, “En İyi Sunum İkincilik Ödülü”nü Kaan Arif Karaca aldı. “Özgür Çalışma Ödülü” ise Feyza İklil Gültekin ve Emine Nazlı Er’e verildi.

Erzincan Fen Lisesi danışman öğretmeni Dr. Tuğba Atıcı, “Erzincan Fen Lisesi olarak Erzurum Teknik Üniversitesi Fen Fakültesi tarafından düzenlenen 3. Ulusal Fen Liseleri Sempozyumu’na öğrencilerimizle birlikte katılmanın gururunu yaşadık. Öğrencilerimiz, ilgi duydukları bilimsel konularda sunum yaparak hem akademik bilgi birikimlerini hem de etkili sunum becerilerini başarıyla ortaya koydular. Bunun karşılığını da 3 ayrı kategoride ödül alarak gösterdiler.

Sempozyuma farklı projelerle katılan öğrencilerimiz, bilimsel içerikleri ve sunum yetenekleriyle dikkat çekti. Sergiledikleri performansla bilim dünyasından tam not aldılar. 3. Ulusal Fen Liseleri Sempozyumu’nda okulumuz Erzincan Fen Lisesi’ni başarıyla temsil etmenin gururunu yaşıyoruz. Öğrencilerimiz, geleceğin bilim insanları olarak projelerini sundu ve Erzincan’ı başarıyla temsil etti. Emek verip azimle çalışan öğrencilerimle gurur duyuyorum.” dedi.

Erzincan Fen Lisesi Müdürü Şahin Çubuk da yaptığı açıklamada, “Erzurum’da düzenlenen 3. Ulusal Fen Liseleri Sempozyumu’nda büyük bir başarıya imza atan öğrencilerimizi ve bu süreçte onlara rehberlik eden öğretmenimiz Dr. Tuğba Atıcı’yı tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum. Erzincan Fen Lisesi, eğitimin her alanında başarılarını artırmaya devam ediyor. Geleceğin bilim insanları olarak projelerini akademik ortamda paylaşan öğrencilerimiz hem Erzincan’ı hem de okulumuzu başarıyla temsil ettiler. Bu başarıda emeği geçen öğretmen ve öğrencilerimizi bir kez daha kutluyorum.” şeklinde konuştu.

Elazığ Çelik Ahşap