Ahmet Yıldırım ile yollarını ayıran ve yeni sezonda mutlak şampiyonluk hedefleyen Erzincanspor, teknik direktörlük koltuğu için rotayı tanıdık ve başarı garantili bir isme çevirdi. Kırmızı-siyahlı kulüpte yeni sezon öncesi yaşanan teknik direktör belirsizliği nihayet sona eriyor.
Kırmızı-siyahlılarda beklenen hamle İstanbul’da geldi! Olağanüstü Genel Kurul sonrası transfer operasyonunu başlatan Başkan Alaattin Yavuz Güneş, teknik direktör Mustafa Sarıgül ile gerçekleştirdiği kritik görüşmede mutlu sona çok yaklaştığı öğrenildi. Prensip anlaşmasının sağlandığı dev zirvenin ardından, kulüpten yapılacak resmi imza açıklaması heyecanla bekleniyor.
ERZİNCAN’DA YARIM KALAN BİR HİKAYE: PUAN ORTALAMASI 2,09!
Mustafa Sarıgül ismi, Erzincanlı futbolseverler için oldukça derin bir anlam taşıyor. 2019-2020 sezonunda Erzincanspor’un başında 23 resmi maça çıkan başarılı teknik adam, oynattığı dominant ve göze hoş gelen futbolla hafızalara kazınmıştı.
Sarıgül yönetimindeki kırmızı-siyahlılar, o dönem çıktığı 23 karşılaşmada 14 galibiyet, 5 beraberlik ve yalnızca 4 mağlubiyet alarak müthiş bir istatistik yakalamış; maç başına 2,09 gibi ulaşılması güç bir puan ortalaması tutturmuştu.
KEREM AKTÜRKOĞLU’NU TÜRK FUTBOLUNA KAZANDIRAN İSİM
Mustafa Sarıgül’ün Erzincan’daki en büyük başarı öyküsü ve Türk futboluna en büyük mirası şüphesiz milli futbolcu Kerem Aktürkoğlu oldu. 2019-2020 sezonunda genç yeteneği Erzincanspor kadrosuna katarak ona formayı teslim eden ve güvenen Sarıgül, oyuncunun gelişiminde kilit rol oynadı.
Sarıgül’ün sisteminde adeta patlama yapan Kerem, sergilediği göz kamaştırıcı performansın ardından alt liglerden doğrudan Galatasaray’a transfer olarak tarihi bir başarıya imza atmıştı.
SON BAŞARISI: MUĞLASPOR’U TARİHİNDE İLK KEZ 1. LİG’E TAŞIDI!
Kariyer basamaklarını hızla tırmanan tecrübeli çalıştırıcı, başarı grafiğini her geçen yıl yukarı taşımaya devam ediyor. Geçtiğimiz sezon Sarıyer ile şampiyonluk yaşayan Sarıgül, son olarak 30 Mart 2026’da göreve geldiği Muğlaspor’un başında adeta tarih yazdı.
TFF 2. Lig Beyaz Grup play-off finalinde, eski takımı Elazığspor ile Bursa’da nefes kesen bir maça çıkan Sarıgül’ün öğrencileri, penaltı atışları neticesinde rakibini 8-7 mağlup ederek Muğlaspor’u tarihinde ilk kez 1. Lig’e yükseltme başarısı gösterdi. Üst üste şampiyonluklar yaşayan tecrübeli hocanın, Muğlaspor’daki kongre ve belirsizlik sürecinin ardından yeniden Erzincan projesine sıcak baktığı öğrenildi.
RESMİ İMZA VE TRANSFERLER YOLDA
Önümüzdeki günlerde Mustafa Sarıgül’ün Erzincan’a gelerek kulüp yönetimiyle son detayları görüşmesi ve resmi sözleşmeye imza atması bekleniyor. Geride kalan sezonu 11. sırada tamamlayan kırmızı-siyahlı yönetim, bu imzanın ardından şampiyonluk hedefi doğrultusunda transfer çalışmalarına da depar atacak.
