Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kelkit’i Karıştıran “11 Milyonluk Araç” İddiası! Başkan Yılmaz: “Engelleri Hem Aşacağız Hem Ezeceğiz”

Gümüşhane’nin Kelkit ilçesinde, Belediye Başkanı Ünal Yılmaz’ın yaklaşık 11 milyon

Gümüşhane’nin Kelkit ilçesinde, Belediye Başkanı Ünal Yılmaz’ın yaklaşık 11 milyon TL değerinde lüks makam aracı alacağı iddiaları ve vatandaşların içme suyu tepkileri gündeme bomba gibi düştü. Eleştirilerin ardından yazılı bir açıklama yapan Başkan Yılmaz, iddiaları “koordineli bir karalama kampanyası” olarak nitelendirerek, “Biz hesabımızı Kelkit halkına veririz” dedi.

Kelkit Belediye Başkanı Ünal Yılmaz’ın, belediye filosunu güçlendirmek gerekçesiyle yaklaşık 11 milyon TL değerinde Audi A6 Quattro model yeni bir makam aracı alacağı iddiaları hem yerel hem de ulusal basında geniş yankı uyandırdı. Yaklaşık 20 bin nüfuslu ilçede bazı vatandaşlar altyapı ve temiz içme suyu sorunları çözülmeden böyle bir harcama yapılmasını eleştirirken, bazı kesimler ise “itibardan tasarruf olmaz” diyerek alımı normal karşıladı.

Tartışmaların büyümesi üzerine Belediye Başkanı Ünal Yılmaz, iddialara ve tepkilere sert bir yazılı açıklamayla yanıt verdi.

“HEDEFİMİZ DAHA MÜREFFEH BİR KELKİT”

Göreve geldikleri günden bu yana tek amaçlarının ilçeyi kalkındırmak olduğunu belirten Başkan Ünal Yılmaz, hizmet rotalarının belli olduğunu vurgulayarak şunları söyledi:

“Kelkit’e hizmet vazifesini yüklendiğimiz günden beri hedef ve gayemiz aynıdır. Yolumuz, rotamız bellidir. Kelkit’i daha mamur, daha müreffeh ve daha da mükemmel hale getirmek için elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz.”

“RAKAMLARI ÇARPITIP HALKI KIŞKIRTIYORLAR”

Makam aracı üzerinden yürütülen tartışmaları “algı operasyonu” olarak nitelendiren Yılmaz, basında paylaşılan verilerin gerçeği yansıtmadığını ve çarpıtıldığını ileri sürdü. Sert ifadeler kullanan Belediye Başkanı:

“Son günlerde hem yerel hem ulusal basında koordineli bir şekilde yürütülen kampanyayı esefle takip ediyoruz. Bugüne kadar Kelkit’in hiçbir derdine, Kelkitli’nin hiçbir meramına kulak vermemiş mecralar ağızlarından salyalar saçarak harekete geçmişler. Rakamları çarpıtmak, halkı yanıltmak ve kışkırtmaya yeltenmek kimsenin haddi değildir” dedi.

“HESAP MERCİİ MELANETCİLER DEĞİL, KELKİT HALKIDIR”

Eleştirilerin odağındaki isim ve mecralara yönelik hukuki süreç başlatacaklarının sinyalini veren Ünal Yılmaz, açıklamasını şu sözlerle noktaladı:

“Biz hesabımızı Kelkit halkına veririz. Her yaptığımızın, her yatırımımızın hesap mercii Kelkit halkıdır. Kelkit’in hayrına ağızlarından tek kelam duyulmamış melanet odaklarının kirli dilini Kelkit’e bulaştıranlar da hesap verecekler. Bu kirli odaklarla işbirliğine girenler hem hukuk önünde hem de Kelkit halkının vicdanında yargılanacaklar. Bu yolda önümüze çıkan veya çıkarılan engelleri hem aşacağız hem ezeceğiz.”

İLÇEDE “LÜKS ARAÇ VE SU” TARTIŞMASI SÜRÜYOR

Belediye Başkanı Ünal Yılmaz’ın açıklamalarında lüks araç alımı iddialarını doğrudan yalanlamaması ancak “rakamların çarpıtıldığını” belirtmesi dikkat çekti. İlçe halkı arasında, temiz içme suyu gibi temel altyapı sorunları dururken milyonluk araç alımının öncelik olup olmadığına dair tartışmalar ise sıcaklığını koruyor.

Elazığ Çelik Ahşap