Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Yeşilay Genel Kurulunda Çarpıcı İtiraf: “3. Sıradan 113. Sıraya Geriledik, Yeniden Zirveye Geliyoruz!”

Yeşilay Erzincan Şubesi’nin olağan genel kurulunda tek liste ile güven

Yeşilay Erzincan Şubesi’nin olağan genel kurulunda tek liste ile güven tazeleyen Bilal Selçuk, ikinci kez başkanlık koltuğuna oturdu. Genel kurula şubeler arası başarı düşüşü ve bağımlılıkla mücadele verileri üzerinden yaptığı çarpıcı açıklamalarla damga vuran Selçuk, yeni dönem hedeflerini açıkladı.

Yeşilay Erzincan Şubesi’nin olağan genel kurul toplantısı, Erzincan Esnaf ve Sanatkarlar Odası Toplantı Salonu’nda geniş bir katılımla gerçekleştirildi. Genel kurulda, 2022-2024 yılları arasında şube başkanlığı görevini başarıyla yürüten Bilal Selçuk, tek liste ile girilen seçimde üyelerin güvenoyunu alarak yeniden başkanlık makamına seçildi.

Yeşilay Erzincan Şubesi genel kurulunda yeniden başkanlığa seçilen Bilal Selçuk, kendi dönemlerinde Türkiye üçüncüsü olan şubenin 113. sıraya gerilediğini belirterek, “Geçmişte onlarca vatandaşımızı bağımlılıktan kurtardık, son iki yılda ise bu oran sıfırlandı. Yeni ekibimizle Erzincan’ı yeniden zirveye taşıyacağız.” dedi.

Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan programda, Yeşilay’ın bağımlılıkla mücadele çalışmalarını ve toplumsal farkındalık projelerini içeren tanıtım filmi izletildi. Ardından şubenin geçmiş dönem faaliyet raporları ile denetim raporları ibra edildi.

Genel kurula damga vuran an ise yeniden başkanlığa seçilen Bilal Selçuk’un şubeler arası başarı sıralaması ve bağımlılıkla mücadele istatistiklerine dikkat çektiği çarpıcı açıklamaları oldu.

“Bizim Dönemimizde Türkiye Üçüncüsüydük, Şimdi Hedef Yeniden Zirve”

Konuşmasında makamların geçici, bırakılan izlerin ise kalıcı olduğuna vurgu yapan Yeşilay Erzincan Şube Başkanı Bilal Selçuk, geçmiş dönemdeki başarı grafiği ile son iki yılın verilerini kıyaslayarak çarpıcı bir özeleştiride bulundu ve yeni dönem hedeflerini açıkladı. Erzincan şubesini yeniden üst sıralara taşımakta kararlı olduklarını belirten Selçuk, şunları söyledi: “Bir konuya özellikle değinmek istiyorum; 2022 yılından 2024 yılına kadar Türkiye genelindeki Yeşilay şubeleri arasında Türkiye üçüncüsüydük. 2025-2026 yıllarında görev yapan arkadaşlara da emekleri için teşekkür ediyoruz ancak şu an şube olarak 113. sıradayız. Bağımlılıkla mücadele konusunda kendi dönemimiz olan 2022-2024 yıllarını açıklamak istiyorum: Bu süreçte tam 2 uyuşturucu bağımlısını, 28 tütün bağımlısını, 13 teknoloji bağımlısını ve 5 kumar bağımlısını bu illetlerden kurtarmış olduk. Bunlar insan hayatına dokunan çok önemli başarılar. Maalesef bu oran 2025 ve 2026 yıllarında sıfır olarak kayıtlara geçti. İnşallah yeni ekibimizle birlikte kararlı adımlar atacak ve Erzincan’ı bağımlılıkla mücadelede çok daha iyi hedeflere, hak ettiği zirveye yeniden ulaştıracağız.”

Vali Aydoğdu ve Genel Merkez Yönetimine Teşekkür

Konuşmasının devamında göreve getirilme sürecindeki desteklerinden ötürü mülki idareye ve Yeşilay Genel Merkezi’ne şükranlarını sunan Başkan Selçuk, “Erzincan Şube Başkanlığı konusunda ismimiz Sayın Valimize arz edildiğinde; ‘Bilal Selçuk ise gerisi teferruattır. Kendisi her işin üstesinden başarıyla gelir’ diyerek kararlı bir irade beyan eden Valimiz Sayın Doç. Dr. Hamza Aydoğdu’ya huzurlarınızda çok teşekkür etmek istiyorum. Yine ilimizden Genel Merkeze iletilen 56 kıymetli isim arasından bizlere teveccüh gösterip bu görevi layık gören Genel Başkanımız Doç. Dr. Sayın Mehmet Dinç’e ve yönetim kurulumuza teşekkür ederim. Ayrıca 2022-2024 yılları arasında birlikte nice başarılara imza atarak yeniden bu göreve gelmemize vesile olan eski ekibime de minnettarım” dedi.

Yeni Yönetim ve Komisyon Başkanları Tanıtıldı

Seçimin ardından Yeşilay Erzincan Şubesi’nin sahada aktif olarak görev yapacak yeni dönem komisyon başkanları ve yönetim kurulu listesi de kamuoyuyla paylaşıldı. Başkan Selçuk, komisyonlarda görev alan isimleri şu şekilde tanıttı: Gönüllü Yönetim Komisyonu Başkanı: Muhammed Enes Sevilir, Eğitim Komisyonu Başkanı: Zeynep Lale, Kaynak Geliştirme Komisyonu Başkanı: Servet Şimşek, Etkinlik Komisyonu Başkanı: Levent Kayhan Ulusan, Proje Komisyonu Başkanları: Sevgi Sona, Ayşe Söğütlüpınar, Tanıtım ve Teşkilat Komisyonu Başkanı: Barış Yalçınkaya, Yeni Dönem Yönetim Kurulu Listesi: Bilal Selçuk (Başkan), Zeynel Abidin Gün, Şevki Sögütlüpınar, Kemal Bayrakçeken, Servet Şimşek, Rıza Tuğrul Karağöz, Abdülkadir Karahan, Merve Tunç, Muhammed Enes Sevilir, Barış Yalçınkaya, Yusuf Altay, Ahmet Çakır, Sevgi Sona, Zeynep Lale, Sıddık Sefa Tanrıkulu, Levent Kayhan Ulusan.

Genel kurul programı, yeni yönetim kurulunun başarı temennileri eşliğinde toplu fotoğraf çekimi yapılmasıyla sona erdi.

Elazığ Çelik Ahşap