Erzincan’ın köklü spor geleneklerinden biri olan ve bu yıl 48’incisi düzenlenen Kemah Köyleri Dostluk Turnuvası, büyük bir coşkuya sahne olan final müsabakasıyla sona erdi. Turnuvanın şampiyonluk kupasını kaldıran takım ise rakibini mağlup eden Koçkaspor oldu.
Geleneksel turnuvanın final karşılaşmasını, Kemah Kaymakamı Resul Tutay ve çok sayıda sporsever tribünden büyük bir heyecanla takip etti. Sahadaki mücadele kadar tribünlerdeki coşkunun da üst seviyede olduğu müsabaka, izleyicilere seyir zevki yüksek anlar yaşattı.
Sporun Birleştirici Gücü Vurgulandı
Final düdüğünün ardından düzenlenen ödül töreninde Kemah Kaymakamı Resul Tutay, turnuvaya katılan tüm takımları ve sporcuları tebrik etti. Sporun kardeşlik ve dayanışma duygularını pekiştirdiğini belirten Kaymakam Tutay, turnuvanın bölgedeki birlik ve beraberliğe olan katkısına dikkat çekerek sporun birleştirici gücünü vurguladı.
Şampiyon Koçkaspor Kupasına Kavuştu
Turnuva boyunca sergilediği başarılı performansla adını finale yazdıran ve şampiyonluk ipini göğüsleyen Koçkaspor, kupasını düzenlenen görkemli törenle aldı. Dereceye giren diğer takımlara ve sporculara da kupa ile madalyaları protokol üyeleri tarafından takdim edildi.
“Emeği Geçen Herkese Teşekkürler”
Şampiyon Koçkaspor’u ve centilmence mücadele eden tüm ekipleri kutlayan Kaymakam Tutay, organizasyonun eksiksiz ve turnuvanın şanına yakışır bir şekilde gerçekleşmesinde emeği geçen tertip komitesine, köy derneklerine ve tüm görevlilere teşekkür ederek sporculara başarılarının devamını diledi.
Yıllardır Kemah kültürünün önemli bir parçası olan dostluk turnuvası, ödül töreninin ardından çekilen hatıra fotoğrafları ve kutlamalarla birlikte önümüzdeki yıl yeniden buluşmak üzere sona erdi.
