Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından düzenlenen “Türkiye Münazara Ligi” yarışmalarının Erzincan finalinde il birincisi olan ve 13 Şubat Gençlik Merkezi adına yarışan Erzincan Sosyal Bilimler Lisesi münazara takımının şimdiki hedefi, 5 Kasım 2026 tarihinde Mersin’de yapılacak Türkiye Şampiyonası.
Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından gençlerin entelektüel birikimlerini artırmak, hitabet becerilerini ve analitik düşünme yeteneklerini desteklemek amacıyla düzenlenen “Türkiye Münazara Ligi” yarışmalarının Erzincan finalinde büyük bir başarıya imza atan 13 Şubat Gençlik Merkezi adına yarışan Erzincan Sosyal Bilimler Lisesi öğrencileri Dilay Gedik ve Belinay Güler, şimdilerde rehber öğretmen İsmail Güneş gözetiminde 5 Kasım 2026 tarihinde Mersin’de yapılacak olan Türkiye finaline hazırlanıyor.
Etkili sunumları ve uyumlu takım çalışmalarıyla zorlu bir sınavdan başarıyla çıkarak adlarını Türkiye finallerine yazdıran başarılı öğrenciler, Mersin’de gerçekleştirilecek Türkiye Münazara Ligi finalinde Erzincan adına kürsü mücadelesi verecekler.
Türkiye’nin dört bir yanından gelecek il birincileriyle yarışacak olan Erzincan Sosyal Bilimler Lisesi’nin şampiyon kızları, Mersin’den büyük bir zaferle dönmeyi hedefliyor.
Erzincan Sosyal Bilimler Lisesi Müdürü Fatih Demirtaş yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
“Erzincan’ın adını Türkiye finallerine yazdıran öğrencilerimizle gurur duyuyoruz. Onlar, Türkiye finallerine giden yolda zorlu bir sınavdan başarıyla çıkarak Erzincan’ın adını Türkiye finallerine yazdırdılar. Münazara sadece bir konuyu savunmak değil; bilginin, mantığın ve zarafetin harmanlanmasıdır. Öğrencilerimiz Dilay Gedik ve Belinay Güler, bu süreçte çok disiplinli bir çalışma yürüterek hak ettikleri bir zafer elde ettiler.
Jüri karşısında sergiledikleri hitabet, güçlü savunma ve hızlı çözümler üreten mantık yürütme becerileriyle turnuvaya damgasını vurdular. Erzincan’ı gururlandıran şampiyonluk kupasını okullarına kazandıran genç yeteneklerimiz sadece bir yarışmayı kazanmakla kalmadı, aynı zamanda Sosyal Bilimler Lisesi ruhunu da en güzel şekilde sahneye yansıttılar.
Şimdiki hedef ise Mersin’de yapılacak Türkiye finalidir. Öğrencilerimizin bu zorlu yolculuktan da başarıyla çıkarak Erzincan’ın adını tüm Türkiye’ye duyuracaklarına inanıyorum. Türkiye finalinde de ilimizi ve okulumuzu en iyi şekilde temsil ederek bizleri bir kez daha gururlandıracaklardır. Yolunuz açık, zihniniz berrak olsun gençler.” şeklinde konuştu.
