Milli Eğitim Bakanlığı Din Öğretimi Genel Müdürlüğü koordinatörlüğünde Konya’da düzenlenen “Genç Seda Kur’an-ı Kerim’i Güzel Okuma Yarışması”nda Erzincan 15 Temmuz Şehitleri Anadolu İmam Hatip Lisesi Proje Okulu öğrencisi Bilal Çelik, Türkiye ikincisi oldu. Çelik, ödülünü Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin’in elinden aldı.
BÖLGE ŞAMPİYONLUĞUNDAN TÜRKİYE DERECESİNE
Konya’da düzenlenen “İmam Hatip Okulları Büyük Türkiye Şöleni” kapsamında gerçekleştirilen “Genç Seda Kur’an-ı Kerim’i Güzel Okuma Yarışması” Türkiye finalinde Erzincan’ı temsil eden Bilal Çelik, başarılı performansıyla Türkiye ikinciliğini elde etti.
Ardahan’da düzenlenen bölge elemelerinde birinci olarak Türkiye finallerine katılmaya hak kazanan Bilal Çelik, Konya’daki büyük finalde jüri üyelerinden aldığı yüksek puanlarla önemli bir başarıya imza attı.
ÖDÜLÜNÜ BAKAN TEKİN VERDİ
Genç yarışmacı, Türkiye ikinciliği ödülünü Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin’in elinden aldı. Elde edilen başarı Erzincan’da büyük gurur yaşattı.
“OKULUMUZU VE İLİMİZİ GURURLANDIRDI”
Okul müdürü Behlül Beksar yaptığı açıklamada, “Öğrencimiz Bilal Çelik, ‘Genç Seda Kur’an-ı Kerim’i Güzel Okuma Yarışması’ Türkiye finalinde gösterdiği üstün performansla elde ettiği Türkiye ikinciliğiyle okulumuzu ve ilimizi gururlandırdı. Önce il birinciliği, ardından bölge birinciliği elde eden öğrencimiz, Türkiye finalinde de önemli bir başarıya imza attı. Öğrencimizi canıgönülden kutluyor, başarılarının devamını diliyorum.” ifadelerini kullandı.
