Erzincanspor tesislerinde, kulübe yeni kazandırılan takım otobüsü için anlamlı bir kurban kesimi ve dua programı gerçekleştirildi. Kulüp kulislerinde büyük heyecan yaratan yeni otobüs, kulübün renkleri ve armasıyla giydirilmiş yeni tasarımıyla ilk kez görücüye çıktı.
Geniş bir katılımla icra edilen program, dualar ve şehir turuyla devam etti.
DUALARLA BAŞLADI, ŞEHİR TURUYLA TAÇLANDI
Yeni sezon öncesi kulübe kazandırılan otobüs için düzenlenen program kapsamında ilk olarak kulüp tesislerinde kurban kesimi gerçekleştirildi. Kazasız ve belasız bir sezon geçirilmesi temennisiyle yapılan kesimin ardından yönetim ve teknik heyet, Terzi Baba Külliyesi’nde Cuma Namazı’nı eda etti.
Namaz çıkışında Erzincan’ın manevi dünyasında önemli bir yere sahip olan Terzi Baba Türbesi ziyaret edilerek dualar edildi. Programın son bölümünde ise Erzincanspor’un kırmızı-siyahlı renkleri ve armasıyla tamamen yenilenen modern takım otobüsü eşliğinde şehir turu düzenlendi. Yeni otobüsü cadde ve sokaklarda gören taraftarlar, takımlarına sevgi gösterisinde bulundu.
BAŞKAN ALAATTİN YAVUZ GÜNEŞ: “BU TEVECCÜHÜ MUTLULUĞA ÇEVİRECEĞİZ”
Kurban kesim töreninin ardından açıklamalarda bulunan Erzincanspor Kulüp Başkanı Alaattin Yavuz Güneş, yeni sezon hedeflerini net bir dille ortaya koyarak şunları söyledi:
“Takımımızın yeni otobüsünü şehrimize getirdik. Bugün kazasız, belasız ve sakatlıksız bir sezon geçirmek adına kurbanımızı kestik. İnşallah bu sezonu şampiyonlukla taçlandırmak istiyoruz. Allah kalbimizi ve niyetimizi biliyor; sezon sonunda Erzincan’ı mutlu etmek için elimizden gelen tüm azami gayreti göstereceğiz. Şehrimizin ortak paydası olan Erzincanspor’umuza her kesimden ve tüm ilçelerimizden büyük bir destek var. Amacımız, halkımızın bu teveccühünü mutluluğa, huzura ve gülen yüzlere çevirmektir. Yeni otobüsümüz şehrimize ve camiamıza hayırlı uğurlu olsun.”
BAKAN BATUHAN MUMCU VE BELEDİYE BAŞKANINA TEŞEKKÜR
Konuşmasında otobüsün kulübe kazandırılmasında emeği geçen devlet büyüklerine ve yerel yöneticilere de teşekkür eden Başkan Güneş, şu ifadeleri kullandı:
“Bu süreçte desteklerini esirgemeyen Türkiye Cumhuriyeti Kültür ve Turizm Bakan Yardımcımız Sayın Batuhan Mumcu’ya çok teşekkür ediyoruz. Kendisinin öncülüğünde kulübümüz bu otobüse kavuştu. Ayrıca Belediye Başkanımızın da bölgemizin markasıyla takımımıza sponsor olması, kulübümüze bu yeni otobüsü kazandırmış oldu.”
ESKİ OTOBÜS ALTYAPIYA DEVREDİLİYOR
Kulübün vizyonuna ve itibarına yakışır bir adım attıklarını belirten Güneş, mevcut diğer otobüsün de değerlendirileceğini söyledi:
“Diğer otobüsümüzü de Doğu Anadolu Erzincan Futbol Akademisi’ndeki sporcularımızın tahsisine sunacağız. Onu da yeniden elden geçirip yeni bir giydirme işlemiyle akademimize kazandıracağız. Erzincanspor’un gittiği her yerde itibarının çok yüksek olmasını ve şehirde en güzel şekilde karşılanmasını ümit ediyoruz. Yeni sezonun Erzincan’ımıza ve Türk futboluna hayırlar getirmesini diliyorum.”
