Erzincan Mehmetçik Ortaokulu’nda gerçekleştirilen 2026 yılı mezuniyet töreni, sadece öğrencilerin mezuniyet coşkusuna değil, aynı zamanda örnek bir vefa örneğine de sahne oldu.
Yılsonu kapanış ve mezuniyet programı kapsamında okulda görev yapan öğretmenlere emeklerinden dolayı ödüller verilirken, okul idaresi tarafından gerçekleştirilen büyük bir sürpriz törene damga vurdu. Okulda yaklaşık 5 yıldır büyük bir özveriyle görev yapan hizmetli Serkan Coşkun, alkışlar eşliğinde kürsüye davet edilerek teşekkür ve başarı plaketiyle ödüllendirildi.
Dizenlenen mezuniyet töreninde, okulun emektar hizmetlisi Serkan Coşkun’a plaket sürprizi yapıldı. Okul personeli için “O bizim elimiz kolumuzdu” diyen Okul Müdürü Murat Yıldırım, tüm işlere koşturan emektar çalışana törende teşekkür plaketi takdim etti.

“Okulumuzun Elinden Gelen, Bizden Daha Çok Emek Veren Bir Parçası”
Mehmetçik Ortaokulu Müdürü Murat Yıldırım, eğitim-öğretim yılının gizli kahramanlarını unutmadıklarını belirtti. Serkan Coşkun’un okulun işleyişindeki önemine dikkat çeken Yıldırım, şu ifadeleri kullandı: “Bir yıl boyunca bizlerle birlikte, hatta bizden daha fazla emek ortaya koyduğunu söyleyebilirim. Tüm işlerin içerisindeydi, adeta elimiz kolumuzdu Serkan. Bu nedenle eğitim kadromuzun yanı sıra onu da ödüllendirmek istedik ve kendisine bu plaketi takdim ettim. Her açıdan Serkan Bey’i destekliyoruz çünkü kendisi idaremizin, okulumuzun ayrılmaz bir parçası. Öğrencilerin de ‘Serkan Ağabeyi’ olarak gördüğü personelimizden aşırı derecede memnunuz. Kendisine okulumuz ve öğrencilerimiz adına buradan bir kez daha teşekkür etmek istiyorum.” Dedi.
“Genelde Hocalara Verilirdi, Hiç Beklemiyordum”
Mezuniyet töreninde isminin anons edilmesiyle büyük bir şaşkınlık ve mutluluk yaşayan 5 yıllık okul personeli Serkan Coşkun ise gösterilen bu hassasiyet karşısında duygusal anlar yaşadı. Kürsüde plaketini aldıktan sonra duygularını paylaşan Coşkun, şunları kaydetti: “Müdürümüz burada yaptığımız çalışmalardan dolayı bize değer verip plaket takdim etti, kendisine çok teşekkür ediyorum. Mezuniyet töreninde aniden beni kürsüye çağırdı; açıkçası böyle bir şeyi hiç beklemiyordum, çok memnun oldum. Genellikle bu tarz plaketler hocalara ve okul derecesi yapanlara verilmekteydi, o yüzden benim için büyük sürpriz oldu. Hocalarımız ve öğretmenlerimiz bizim için çok kıymetliler. Bizim de okulumuza yaptığımız hizmetlerden dolayı bu şekilde ödüllendirilmemiz beni son derece sevindirdi.” Dedi.
Okul yönetiminin bu anlamlı adımı, törene katılan veliler, öğretmenler ve öğrenciler tarafından uzun süre alkışlanırken; eğitim kurumlarındaki dayanışma ve emeğe saygı kültürünün en güzel örneklerinden biri olarak hafızalara kazındı.
