7. sınıf öğrencileri, “LGS’ye İlk Adım” semineri ile hedef belirleme ve doğru çalışma yöntemlerini uzmanından öğrendi.
Öğrencilerin akademik gelişimlerini desteklemek, temel konuları pekiştirmek ve sınav pratiği kazandırmak amacıyla düzenlenen “LGS’ye İlk Adım” semineriyle öğrencilerin 8. sınıfa güçlü bir başlangıç yapmalarının hedeflendiği belirtildi.
Okul Müdürü Erdinç Özcan, “7. sınıf öğrencilerimiz için ‘LGS’ye İlk Adım’ yolculuğu başladı. Konferans salonunda gerçekleştirdiğimiz oturumda; hedef belirleme, motivasyon ve doğru çalışma yöntemleri üzerine verimli bir eğitim programı gerçekleştirildi. Geleceğe emin adımlarla yürüyen öğrencilerimize başarılar dilerim,” dedi.
Seminerin Okul Rehber Öğretmeni Betül Karaman tarafından verildiğini vurgulayan Özcan, “Bugün itibarıyla 7. sınıf öğrencilerimizin yaz dönemini daha verimli geçirmeleri için bilgilendirme semineri verilmektedir. Seminere katılan öğrencilerimize 8. sınıfta kendilerini nelerin beklediği anlatılarak; sınav sistemleri, çalışma yöntemleri ve hedef belirleme konularında bilgiler aktarıldı. Ortaokul döneminde atılan doğru adımlar, LGS sürecinin temelini oluşturur,” şeklinde konuştu.
