Erzincan’da, İslam dünyası için büyük bir manevi öneme sahip olan Muharrem ayı dolayısıyla anlamlı bir program düzenlendi. Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, Muharrem ayı münasebetiyle Erzincan Merkez Cemevi’nde gerçekleştirilen oruç açma programında vatandaşlarla bir araya geldi.
Yoğun katılımın gözlendiği ve manevi bir iklimde gerçekleştirilen programa Erzincan Belediye Başkanı Bekir Aksun, şehirdeki kamu kurum ve kuruluşlarının birim amirleri ile çok sayıda vatandaş katıldı. Birlik, beraberlik ve kardeşlik bağlarının perçinlendiği programda, dualar eşliğinde oruçlar açıldı.
Programda konuşan Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, Muharrem ayının ve Kerbela’nın İslam tarihindeki derin yerine vurgu yaptı.
Huzur ve Kardeşlik Temennisi
Konuşmasının devamında toplumsal dayanışmanın ve bir arada yaşama kültürünün önemine dikkat çeken Vali Aydoğdu, Muharrem ayının tüm insanlığa bereket ve kardeşlik getirmesini diledi. Oruç açma lokmalarının paylaşılmasının ardından Aydoğdu, “Muharrem ayının milletimize, İslam âlemine ve tüm insanlığa huzur, bereket ve kardeşlik getirmesini temenni ediyorum. Vatandaşlarımızın tuttuğu oruçların, ettiği duaların ve yaptığı ibadetlerin Hak katında kabul olmasını diliyorum.” diyerek sözlerini tamamladı.
Program, Vali Aydoğdu ve protokol üyelerinin Cemevi’ndeki vatandaşlarla yakından ilgilenmesi, onlarla sohbet ederek taleplerini dinlemesiyle sona erdi. Erzincanlılar, böylesine anlamlı bir günde mülki idare amirlerini yanlarında görmekten duydukları memnuniyeti dile getirdiler.
