Erzincan’da eski eşi ile yanındaki kişiyi tabancayla vurarak öldüren şüpheli, polis merkezine giderek teslim oldu.
Alınan bilgiye göre, Barbaros Mahallesi’nde 66 yaşındaki B.K. , henüz belirlenemeyen bir nedenle eski eşi S.K. (40) ile yanında bulunan U.B’ye (32) tabancayla ateş açtı.
Çevredekilerin durumu bildirmesi üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.
Sağlık ekiplerince yapılan kontrolde, S.K. ile U.B’nin olay yerinde hayatını kaybettiği belirlendi.
Bölgede geniş güvenlik önlemi alan polis ekipleri, olay yeri inceleme çalışması başlattı.
Olayın ardından bölgeden ayrılan şüpheli B.K, daha sonra polis merkezine giderek teslim oldu. Gözaltına alınan zanlının emniyetteki işlemleri sürüyor.
Cumhuriyet savcısının incelemesinin ardından cenazeler, otopsi yapılmak üzere Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırıldı.
